KAAALLLLLLTTTTT!!! :O

Nu har jag varit hemma ett tag och sen har jag ätit middag och gosat med basse och gått en liten promenad med honom och duschat. En VARM dusch!

Idag så vilade ju Tingis så jag skulle bara dit och mocka och ge henne mat och gosa med henne<3 Asså det var så otroligt kallt att jag trodde serröst att jag skulle frysa av mina tår, mina händer och min näsa!!
På något sätt lyckades jag överleva med nöd och näppe!
Nu har jag kollat lite grann på olika hemsidor och kollat lite på häst grejjor som jag ska köpa sen när jag har råd^^,

169 kr Hööks

99kr Horze

199kr Horze
129 kr Horze

Visst var de snygga grejjor? men här lite grejjer jag ska köpa till mig (A)

B.young E-Maren-ss 199kr Bubbleroom
VILA Viso Shirt 299kr bubbleroom

VILA Jeansleggings299kr bubbleroom

aja, nu måste jag gåå vi sees<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback