kött=muskel?

Hejhopp alla bloggläsare :) dryg dag i skolan. trodde jag skulle sluta klockan 1 men slutade 2 hade kollat på torsdagens schema:P haha,har torsdag i huvudet vetú :P

aja, till saken jag lärde mig igår var att det finns ingenting på ett djur som är kött. utan kött är muskler.

konstigt va? jag har alltid trott att kött bara är kött som liksom bara funnits där hela tiden och inte att kött var olika storters muskler :P haha, vi kom in på det samtals ämmnet igår (jag becca och pappa) när vi satt ock åt en köttgryta. sen så blev det lite konflikter men jag tycker ändå att kött och kött och inte muskler :P haha aja, nu ska vi sluta prata om kött/muskler :P

Blir ju ut till Snöflingan sen och rida i skogen. om jag har tur hinner jag rida innan det blir helt kolmörkt :) aja, nu ska jag gåå måste skynda mig ifall jag ska hinna ut med hunden eftersom Maja LATMASK inte kan ställa upp för någon någonsin vägrar ta ut honom en snabbis!!! ;G aja vi sees<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback