Kurs

Pust är typ helt slut i huvudet just nu :P har ju somsagt suttit på kurs mellan 9-3 (fick sluta en timme tidigare) det var få pauser och sitta instängd i ett kurs rum var ganska jobbigt :)  Det kändes ändå som att det mästa av det vi pratade om kunde jag :) som tur är får man ju ha med kurspapperna när vi sku skriva provet annars skulle det ALDRIG gå att försöka memorera alla de där olika frågorna :) Det kommer ju vara alternativ frågor så det kanske blir lite enklare...hoppas jag ^^,
Just nu har jag bakat pizza och ska snart äta, passar på att blogga medans den  är i ugnen :) Blev själv ikväll ändå eftersom Becca tydligen var i sin stuga. kändes ganska respektlöst att hon inte sa det till mig tidigare för NEJ becca du sa INTE det. aja ändå skönt att vara hemma själv :) Bara jag och lilla basse. Märkte att det var melodifestivalen på tv ikväll så det kanske man ska kolla ett tag på? :)
Sen ska jag leka lite med kameran och pröva fota lite med den :) Eftersom det är Sandras gamla kamera som jag har fotat med på tävlingar o.s.v så vet jag ju precis hur den fungerar !! :D<3
aja, nu ska pizzan snart ut ur ugnen puss vi sees<3






» Bec

hahah bara faaaaaaaiiil!

2010-02-10 » 19:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback