låång skoldag.

har precis kommit hem från en lååång skoldag. börjar 10 över 8 och slutar 20 över 3 :O alldeles förlänge tycker jag!! Hde ju bad på skolan idag och det var ju så otroligt tråkigt plus att man fick stressa sen efter badet eftersom vi bara hade 35 min på oss att göra oss iordning!! 35 minuter för att:

1 duscha
2 torka sig
3 klä på sig
4. sminka sig
5. blåsa håret
6. platta håret.

men eftersom alla vi tjejet skyndade oss så mycket som vi kunde så hann vi faktiskt!!  typ rekord för mig att göra mig i ordning. Jag är alltid jätteseg på morgonen (A)

Just nu har jag precis värmt min "middag" eftersom jag och mamma ska fara ut till Tingis sen och göra iordning henne eftersom vi ska in på dressyr träning på hippo :) Det ska bli kuul :) aja, men nu måste jag skynda mig vi seees<3






» Saga

Hej, har du börjat med min designe? :) Kramkram <3

2010-02-23 » 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback