Middag

Nu har jag precis ätit en pizza till middag och innan det så har jag pratat lite med Gabbis på MSN :)
Nu ikväll äre ju melodifestivalen så då blire väll att ta med godis påsen och krypa ihop i soffan och kika på det då ;) Inte precis för att jag är spec insatt i melodifestivalen men det kan ju kanske vara kul att kolla på? aja, jag har lite sorg just nu eftersom när jag skulle köpa godis så fanns inte mina favvo godisar :O!!!! jag tror ju att jag kommer dö!! Asså jag lovar er jag kommer inte överleva den här kvällen utan mina älskade lakrisbalkar...

 
Så ifall jag inte uppdaterar imorgon så äre för att jag har dött... R.I.P till mig puss vi hörs kanske imorn...<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback