Snart ut till stallet :)

Nu bär det snart iväg ut till stallet. Termometern visar -20 grader och det blåser ganska mycket så då är det väll kanske runt -30 grader ientligen :O
Igår när vi tog in Tingis när jag hade ridit så frös hon faktistk trots att jag hade ridit med ett fleece täcke ovanpå sadeln. Eftersom hennes stalltäcke var i torkskåpet så fick hon på sig ett varmt täcke och  sen vintertäcket med hals ovanpå det så då slutade hon frysa :) idag är den ännu kallare och då vill jag helst inte ta av henne täckerna så då rider jag barbacka ovanpå täckerna. Men då måste jag rida på banan eftersom jag av säkerhetsskäl inte vill rida henne barbacka i skogen tills hon slutar bocka/sparka bakut när jag ber henne göra något hon inte vill :P men annars tycker jag att det är ganska kul när hon bockar och sparkar ^^,

Jag har iallafall varit riktigt duktig nyss (A) jag har faktiskt tagit mig i kragen och varit uppe och cyklat på tränings cykeln ett tag :) min kondition kändes ändå inte sådär jättedålig :) men det kände jag också påå träningen i söndags när vi hoppade en bana på 10 hinder och jag orkade faktiskt rida och jag kunde ändå andas ganska så normalt efteråt :P

aja, lägger upp lite pics jag tog för någon dag sedan^^,











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback