SV:

Maria 12 år om Färdiggg!!:
Jättefiin! :D en fråga det står "i kameraväskan" på sidan sen är det bara en bild på din kamera. undrar om man får veta mer vad du har för kameragrejjor? :) typ objektiv och sånt? :D hade varit kul tycker jag. älskar din blogg<3

SV: Joo, jag skulle kunna lägga ut bilder på kamera grejjerna och kanske skriva lite om de :) Kan göra det någon dag när jag har lite mer tid över :) kraaaam<3




Goodmorgon<3 Vaknade klockan kvart i 7 och sen vare bara att hoppa i duschen och fixa i ordnings sig (A) Sen så nyss när jag skulle gå till skolan ( vi börjar 20 i 9 på onsdagar) så då ringde Becca och hon sa att vi inte hade någon bild så nu är vi hemma och väntar på att A-passet ska börja :) Idag så ska jag och Tingis rida ut i skogen på 3 delade träns bettet :) har jag tur så ska någon annan också ut och rida :) Har ridit ganska mycket själv nu ett tag :) Men den är också kul :) känner att jag gör många glada gubbar men det är ju också bra ^^, haha. Men nu så ska jag gååååå hejdååååå<3

<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback