Träningen

Heej, har inte kunnat uppdatera förän nu :)

Hoppträningen gick faktiskt jättebra igen :D!! Vi hoppade inte spec högt kring 90 kanske men efteesom jag ska tävla på 80 ( L:c ) så behöver jag inteepa spec högt :) Vi hoppade fram lite grann och sen skulle vi hoppa en låång bana på 10 hinder :) Första rundan vi hoppade var kanske kring 70 och då blev det ganska vingligt och lite obalanserat ibland men sen på 90 rundan vare klockrent!! :D Aså hon hoppar mycket bättre på högra höjdd rän vad hon gör på lägre :) Jag tror att det kan ha att göra med att hon har svårt atttse avstång på de lägre hinderna occh då hoppar hon lite som hon tror att hon ska hopa och då hänger jag nte alltid med och då blir det också lite obalanserat men men :P
Pappa  tog med kameran för att fota men pappa SUGER på att fota så det blev ingen bra bild men jag har 2 bilder som blev ganska ok :) en är när jag rider fram och en är över en trippel :) jag har redigerat till bilderna och bilden när jag hoppar var otroligt mörk så det var svårt att redigera till den så den blev inte så bra redigerad men men :) lägger in före och efter bilder :)

 Oredigerad

 Redigerad

 oredigerad

 Redigerad

Som ni ser så tycker jag ändå jag gjort ett bra redigerings jobb :) iallafall på hoppbilden :) aja, nu ska jag kolla en saak puss vi sees<3





» Elin

Bilderna blev väl visst bra!:)

2010-02-15 » 20:50:24

jättefin bild längst ner! :D

2010-02-16 » 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback