bara för att jag har tid över för en gångsskull :P

STORA TESTET FÖR HOPPRYTTARE 2010

Ditt namn:
Johanna Persson
Hästens namn: Tingeling
Kategori: C-ponny

Klubb: Umeå ryttarförening
Högsta ni hoppat bana: 1m kanske?
Högsta ni hoppat oxer: jag vet faktiskt inte kanske den gången vi hoppade en kombination och då sista i kombinationen kanske var 115?
Högsta ni hoppat räcke: 1m?
Vad har ni tävlat som högst: L:b en gång ^^,
Hur många rosetter har ni: Ingen just nu men med Blue-eye har jag 9
Vilken färg har ni mest av: Med Blue-eye är det 2 or


Vem tränar ni för just nu: Johanna Forsman, Frida Rännar.
Är han/hon/dom bra: Jättebra!!
Bästa tränaren du ridit för: Det är nog Camilla Granberg eller Anna Spencer 
Vad är hästen bäst på: Hon är bra på att hoppa högt och långt :P
Vad är du bäst på: Att rida aktivt och att vara koncentrerad.
Vad är hästen dålig på: Att hålla en lugn och ren galopp. hon har ju haft/har problem i galoppen men det käns mycket bättre nu.
Vad är du dålig på: hm... brukar som aldrig tänka på vad jag är dålig på men det är väll att jag har höga krav på mig själv och brukar bli besviken när jag inte når upp till mina krav.
Mål 2010: Att komma runt och få placering i L:b

THIS OR THAT:

A:0+A:0 eller A1:a
Räcke eller Oxer
Rejsa eller Svänga
Inne eller Ute
Grus eller Gräs
(har aldrig ridit på gräs sååå ^^,)



Snutt på liten oxer när vi höll på att värma upp :) Som ni ser är hon ganska högt över med frambenen :P<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback