Beccis är med mig idag faktiskt

Hej och hallå nu har vi sett på ponnyakuten andra gången för mig hahahaha.
Vi har bokat en klipp tid på Cliporama på stan på fredag :D!!! Det ska bli kul!
Klockan 15.15 :D Jag ska klippa mig hos antingen helen eller agneta kommer inte ihåg vem av oss som skulle få vem :) okej snyggt skrivet:P Hoppas att det blir bra iallafall men pappa betalar ^^, hihi<3
sen ska jag typ köpa en blond hårfärg för jag vill bli mera blondi men inte vit hårig och INTE gul!! Hellre vit än gul!!
aja, nu ska jag gåååååååååå hejdååååååå<3







Går ponnyakuten på tv? När isf? Hur ofta kommer det ut avsnitt på datorn?

2010-01-19 » 14:59:52

Nej nej nej, blondera INTE håret hemma det blir alltid skitfult och ditt hår blir som tuugummi! gör slingor eller vad som helst men BLONDERA DIG INTE SJÄLV, hajar u vad faster säger!

2010-01-19 » 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback