Blondiiin :P

Hhaha, eftersom alla tycker jag ska vara Blodnin så tänker jag såklart fortsätta med det :P
Funderar faktiskt på att färga det ännu blondare men det får absolut INTE vara vitt eller gult!! det ser inte bra ut kan jag ju lova!!
aja, är med Amanda nuu :) har hjälpt henne med en blogg design och att göra en helt ny blogg åt henne så vill ni läsa Amandas blogg så länkar jag den HÄR
Den kommer inta handla om hästar iallafall för er som tyckte att jag skulle skriva mindre om hästar :P
ajaa, nu ska vi hitta på någon vi sees :P





den enda ljusare varianten av din hår färg är vit, exakt hur blond är du :-P men du skulle kunna göra slingor kanske?

jag är hårfärgningsproffs så lita på mig!

2010-01-01 » 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback