dålig uppdatering igen

men det här gången har jag en ursäkt för internet har inte fungerat -.- men nu är det igång :)
Idag har jag slingar håret så det är ljusare men skulle nog haft i färgen lite längre men jag ska nog slinga om det igen :)
Idag äre ju hoppträning på hippo :) Det ska bli kuul hoppas vi få ha en längre banträning med titt hinder eftersom hon ändå är ganska tittig :P

Nu har vi bestämt att vi ska åka till stockholm<3

Jag manda och madas mamma och min mamma så gryyyyyyyymt kul det kommer bli!! :D
Shopping, hotel, resturang, grönan såååå jävla kul!!!<3
aja, men nu måste jag gå ska snart ut med hunden<3

                             






TAGGA STOCKHOLM!!!<3

2010-01-24 » 15:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback