GALEN PONNY!!!!

Okej att longera Tingis gick ju inte så bra...Tror inte hon är longerad så mycket eftersom hon inte alls ville gå runt i en cirkel och sen ville hon inte skritta och då ville hon bara trava och då ville hon bara slänga med huvudet, bocka, sparka och stegra :P
Sen så hjälpte Signe mig och sen så ville hon lägga sig och rulla sig och då blev vi rädd att hon fått kolik men då hjälpte Alex oss och det visade sig att Tingis bara var tjurig och sen så tjafsade det ett tag och sen gick det bra :P
Sen tog jag över och då var det lite tjaffs ibörjan och sen var hon världens snällaste :)
Sen så släppte jag henne på banan lite och H*lvete vad hon sprang!!! :O Har ALDRIG sett henne springa så fort och hon kastade sig från sida till sida och sen bockade hon och sparkade bakut och OMG!! helt galen var hon. Sen fick vi försöka kalla tillbaka henne och tillsist stannade hon och då blåste hon upphetsat rakt i mitt ansikte och sen sprang hon iväg igen och sen fick vi kalla tillbaka henne och sen så tillsist så fick vi tag i henne och då gick jag med henne ett tag så hon slutade flåsa och sen tog jag in henne och linementerade hennes ben och lindade henne för säkerhets skull ifall hon fått någon liten sträckning :) Imorn blire skogen och mycket skritt som gäller så hon inte blir så stel och sen på onsdag så ska vi nog försöka dra in henne till hippo och rida igenom henne :)
aja, nu ska jag kolla apbegret bloggkoll och försöka lära mig facebook XD

seeyaah<3
 





hon är longerad och tömkörd på volt väldigt mycket.. Dock måste du vara tuff mot henne, annars gör hon sådär, haha! Du lär dig nog snart! :D

Jag gjorde lika dant ganska ofta, longerade först och sen släppte henne ett tag, hahahah hon är ju en liten arab ! xD

2010-01-11 » 18:01:53

grymt fin design btw! :D <3

2010-01-11 » 21:28:16

grymt fin design btw! :D <3

2010-01-11 » 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback