I Caught Myself

Paramore I Caught Myself


Gooodmorgon hoppas alla har sovit riktigt gott!!
Idag ska jag på något sätt komma ner till strömpilen för att köpa födelsedags present till Becca och Vendela. Becca vet jag vad hon önskar sig och Vendela säger att hon bara vill ha en penna haha så det kan hon ju fet glömma!! Sorry Vendela du får ingen penna av mig ^^,  Idag ska det typ bara vara -8 grader vilket känns som lyx nu när det har varit typ -20 hela veckan!! Det var ju så bra här ett tag! Då var det typ bara -3 grader och då kändes det typ som att man kunde gå ut i bikini haha :P
På tal om Bikini måste jag faktiskt köpa en ny (A) haha bikini jag köpte förra året har blivit för liten.. Och den som var så snygg också!! Den var guld vit och svart randig typ en trekants bikini :P hm.. känns lite konstigt att snacka om en bikini i januari när de är -8 grader kallt :P ajaaa ^^,
Idag blire ju att pröva hoppa på raktstångbett och kanske prova att lägga in jaktstången sen.. Det beror väll på hur det går men just nu är det som viktigaste att jag har en broms på henne och sen är det bara att rida men så mjuk hand som behövs. Mitt problem är ju som sagt att jag är van att ha mycket i handen som med Blue-eye fick man ha ganska mycket hand och ben för att han skulle få upp huvudet och med Mulle så var det också mycket hand men mäst för att bromsa ^^,
aja, nu ska jag gåå vi sees ;*<3

 haha Mulle och jag på Surf min första tävling med honom.., haha vi stog och stegrade i ett hörn ganska mycket ^^, usch kolla min skänkel ochså såå snygg sits!! :O






haha vilken rolig bild! xD wiiiie,det kommer så suuuper för er!! :DD <33

2010-01-31 » 09:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback