Kombintaionstävling dag 1

Idag var första dagen på kombinations tävlingen :)
Dressyr delen var det idag och jag red ju Bubbis ofc ;) Fast det gick superdåligt!! ;( Så fort jag kom in på banan så bara segade han ihop och var hur deg som helst!! Han gick ändå i form i alla gångarter men jag fick ju joba som en galning för att han skulle orka röra sig frammåt. Vi fick ett avrott under galoppvolten och sen bytte han galopp när vi skulle rida snett igenom... Trots detta fick jag en total procent på 63,31% vilket leder till en 4 plats så här långt. Får väll vara nöjd över att jag kom 4:a men jag är ändå inte nöjd eftersom han inte riktigt tog min skänkel. Fick en röd rosett med mig hem iallafall så nu har jag 2 ettor 2 tvåor 1 trea och 2 fyror med Bubbis :) Fast jag ville ha en grön för då har jag alla färger :P Imorn så äre hoppdelen och då är det stilbedömning!! :D Det borde gå bra eller snarare det kommer gå bra!! eftersom jag bara får hoppa 70 med honom är det bara att gasa runt :P Fast eftersom det är stilbedömning så ska jag ju bara rida snyggt och prydligt :P Men det brukar jag göra så jag ska bara rida som vanligt :) aja, nu ska jag klä på mig massor av kläder och gå ut med hunden och sen ska jag duscha och äta middag vi sees ;*<3

p.s jag vet att jag lovade att bli bättre på att lägga in bilder men jag sitter vid fel dator d.s
p.s 2 det är sista gången jag rider Bubbis för jag slutar rida på ridskola nu d.s2






Nä, vad tråkigt ;(

2010-01-04 » 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback