Let's Dance

hur ful var inte Jessicas klänning??!! Såg ut som om någon i sista sekund klippt sönder en potaissäck oc knytit ett läderband runt hennes midja vilket fick henne att se ut som om hon avr gravid igen!! INTE snyggt!!
Bäst ikväl var nog... Tobias och Annica (heter hans partner Annica?) aja det dansade sist iallafall och jag tycker de var duuktiga :)
Sitter nu uppe vid datorn på övervåningn och länktar till hoppträningen nästa söndag :D Förhoppsvis ska pappa filma litegrann så jag hoppas jag kan lägga upp någon mera film när jag rider Tingis :)
aja, nu äre väl snart godnatt måste börja vända tillbaa dygnet nu när skolan börjar på tisdag :( aja vi höörees<3


FRÅGESTUNDEN FORTSÄTTER TILLS JAG SÄGER STOPP!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback