Lördaaag!!

idag är det lördag och idag ska maja ha Tingis :) de ska väll typ rida på banan som de alltid gör.
Idag ska jag nog vara med Becca :D Vi har inte träffats sen jullovet så jag hopas vi kan göra det idag :)
Sen ska jag anmäla mig till februarittävlingarna på hippo 27-28 med Tingis :D
Ska hoppa L:C L:C och maja ska typ hoppa en L:D...
Fast ientligen är inte Tingis en L:C ponny utan hon är mer en MSV ponny men man börjar alltid lågt så jag känner mig trygg med henne och att vi kan leka  lite grann plocka placeringar m.m :)
Snart måste jag tydligen sorter äckel sopor och städa på övervåningen :(
aja, nu måste jag hoppa i duschen och sen städa och fixa och blääääääää jag orkar inte!!!!!! seeyaah<3

 1m? fast Tingan hoppar kanske 120 över :P





Jaa vad kul! Tävla är det roligaste hon vet :D Ni kommer äga ut alla! :D <3

2010-01-09 » 12:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback