Markarbete

idag var skolan ganska seeg. Men jag och becca fick sluta en halvtimma tidigareför vi ahde gjort klart mattakapitlet :P

Sen for jag till Tingis och pussade och mulade på henne och sen så blev det markarbete :)

Hade lagt fram travbommar på ena snettigenom saken och sen på ena långsidan och på andra långsidan så ställde jag upp 3 studs :)
Hon var gryyymt fin idag :D
Hon var jätteavslappnd och lugn när jag red fram och man kände verkligen hur hon jobbade med ryggen och hur avslappnad hon var i bogarna och ryggen :D
Hon var fin påm bommarna och studsen med :) Sen tog jag bort studsen och la upp ett litet skutt på 70 cm som vi hoppade över några gånger och sen så travade jag av henne och sen så skrittade vi och sen gick vi in :)
Hon blev väldigt svettig och det kändes bra :D Slängde på henne ett fleecetäcke under stalltäcket eftersom jag inte vill att hon ska bli kall och fuktig :)

Sen medans jag väntade på att pappa skulle hämta mig övade jag mer påatt buga med henne och oj vilken snygg bugning vi fick till!! :D ientligen ville jag få henne att lägga sig ner så drog moroten mer mot hennes mage men då gjorde hon värsta bugningen!! :D Hon la typ ner huvudet tryckt mot spånet och sen böjde hon ena frambenet och det såg jättesnyggt ut!! :D
Skaläsalite på internet om hur man lär hästarolika trix :D skulle vara jättkul att lära henne det eftersom hon är världens godisgris så borde detinte vara så svårt:P

aja, men nu börjar Let's Dance så det mååste jag see vi sees<3 ;*






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback