MVG!!!

Jaa, vem fick inte MVG på No provet om inte lilla Johanna inte!! :D SÅÅÅÅÅÅ STOLT!!!

Haha, okej inte såå stolt men jag har alltid fått G på No prov förut så man är ju nööööjd :D


Idag så var det ganska seg skoldag. Vi har ganska mycket inlämningsupgifter den här veckan:

So- Maya och Inka indianerna

No- Planeten Venus

Engleska- Oliver Twist- skapa en egen karaktär som levde under 1900 talet.

Ganska drygt men är typ klar med So:n som är ett grupp arbete och vi blev klar idag och No:n är jag och Becca snart klar med vi ska göra klart den imorn på A-passet (Man får arbeta med vad man vill) och sen så Engelskan kan jag göra antingen på A-passet eller fredag :)
Men det känns ändå lugnt eftersom jag typ är klar med allt :D
Aja, men nu måste jag åka ut till Tingelingan Snöflingan måste göra iordning henne eftersom Maja ska dressyr träna på hippo ikväll... aja vi seees<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback