Resume 2009

Eftersom alla verkar ha en resume av året uppskrivna på sina bloggar så måste väll jag också göra det :p

Januari- Min blogg var nere på bara ca 4-10 besökare per dag och jag uppdaterade ganska dåligt. Var med Vendela ganska mycket och träningarna hade äntligen satt igång efter vinteruppehåll på ridskolan Blue-eye var inte riktigt sig lik. Jag tänkte satsa stenhårt nu mitt sista år.

Februari- Jag fyllde 13 den 7 och jag ock Blue-eye tävlade på hippo gick inte bra han var inte i form och bloggen var fortfarande nere på låg statestik

Mars- Fortsatte blogga på och höjde min statestik lite och tävlade Mulle för första gången.

April- inget speciellt hände

Maj- Tävlade utetävling med Blue-eye kom 2:a L:B men kunde inte tävla mer den helgen eftersom han blev hovöm. skulle ha debuterat L:A där

Juni- Tävlade Mulle i stöcke och kom 3:a i L:c debuterade L:b då

Juli- sommar och slappade i solen och blev brunare än jag blivit någonsin

Augusti- Köpte Tingeling som kom den 28<3

September- Tränade och började lite smått lära känna Tingis

Oktober- Tävlade Tingeling och Blue-eye om 3:a med Blue-eye i L:A och en utanför placering med Tingis<3

November- Underlaget blev dåligt och under den här tiden efter att jag köpt Tingis gick min statestik upp väldigt mycket och jag började blogga mera allvarligt.

December- Tävlade Tingis i julklapps hoppning gick dubbel 0:a 70 cm och Blue-eye kom 4:a i 70 cm
Tingis har blivit vääldigt bra i galoppen och det känns bättre än någonsin<3

Väldigt snabb resume av året iallafall... Sitter vid fel dator så kan tyväär inte lägga upp bilder till texten men hoppas ni är nöjda ändåå :)
aja, nu väntar snart Robinson (ca 50 min dårå :P) sees<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback