www.villanasstallet.zoomin.se

Snart äre stallet som gäller :) funderar på att longera Tingis idag :) Har aldrig prövat gjort det förut men jag tänkte att att hon kanske tycker det skulle vara skönt när hon får göra lite som hon vill :)
Blev ju sugen på att löshoppa henne igår när de andra löshoppade :P skulle vara kul och se hur högt hon kan hoppa ientligen hon har ju hoppat typ 140 med ryttare tror jag de var så då borde hon ju kunna hoppa ännu högre utan :D helt galet vad hästar kan ientligen!! :D
Näe men det blir nog longera idaaag :)
sen så blire hem och planera inför skolan imorn ;( usch vad onödigt med skola!!!!!!!!
aja, men nu ska jag kolla lite grann iför frågestunden och sen blire nog svar idag kan jag tro :) ha det bra pusshejj<3






Vi provade att löshoppa henne på en clinic en gång, hahah alla hade räknat med att den mest rutinerade och potentiella ponnyn skulle hoppa högst. men icke då.. hon hoppade inte en 1.10 haahah! Ofta är det ju så med rutinerade ponnyer, att dom inte vill hoppa så högt utan ryttare. Men sjukt kul att se om man löshoppar henne lite mer och regelbundet om hon vill sen, vi har ju aldrig möjlighet till det annars heller. :/<33

2010-01-12 » 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback