Barbacka♥

Hejhopp red Tingis barbacka på åkern ett tag idag :)

Skrittade ju fortfarande bara och vi hade skritt jobb på schemat :) De andra dagarna har det ju mäst bara varit att skritta runt på långa tyglar men nu blev det skritt jobb.

Hon var verkligen riktigt riktigt fin när hon slappnade av och man kände hur hon arbetade med ryggmusklerna och kunde gå i en lågform och verkligen sträcka ut musklerna<3

Red i ca 45 minuter :)

Sen när jag kom hem har jag duschat och läst lite skvaller tidningar och tittat lite på SM i voltige som gick på tv. Sen har jag hunnit städa och gå ut med hunden också så jag har varit duuuktig^^,

Om man kollar på MSN nu så finns det ju et trailer till en ny vampyr film som heter Vampires suck:P

haha det är en parodi på Twilight och den verkar faktiskt hel kul men samtidigt lite överdriven. Har sett trailern ett par gånger och först trodde jag bara det var ett skämt men tydligen så ska den komma ut på bio.

Jaa du är det något att se kanske?



tror då inte man orkar slösa pengar på att gå och se den på bio men kanske hyra den någongån haha:P

Men sen har jag bestämt mig för att jag kan INTE hålla mig längre jag MÅSTE läsa Breakning Dawn andå!
Jag vet att jag sagt att jag inte tänker göra det för att jag vill inte förstöra filmen men det spelar ingen roll för jag läste ju Ecipse före och filmen var ju adoreble andå!!
Men sen så måste man ju ändå läsa 5:an sen även om den bara handlar om Bree ^^,

ska föroppningsvis på stan med Manda på Onsdag och då ska jag köpa den:D<3

aja, nu ska jag gåå vi höörs pusssehejjj<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback