Hatar att komma på rubriker varför måste man göra det egentligen? bara irriterande!!

aja, har läst igenom lite komentarer och det är ju blandat angående mina smilieysar :)

Jag själv har blivit så van att skriva de att jag inte tänker på de längre men jag får väll trappa ner på det sååå nu i fortsättningen bara för att jag inte skriver lika mycket smilieysar betyder det inte att jag är sur ^^,

Har typ legat och sovit i soffan hela dagen och sen blev jag lite depp när jag kom på att jag jobbar typ hela dagen imorn så maja måste ta Tingis igen...Hon ska fara in med Mamma på hippo och tvätta igenom henne inför tävlingarna på hippo som är nu i helgen.

Blir ju att hoppa L:c L:b på fredag och L:b på lördag som jag sagt tidigare.
Förhoppningsvis går det bara braa och så länge Tingis är på bra humör så kan nästan ingenting stoppa henne om självklart inte jag gör henne på dåligt humör :P

Hoppas bara att hennes skor håller för våran hovslagare hade inte tid att sko om innom 8 veckor som vi brukar ha utan hon får vänta 9 veckor istället och hon har nött ner tån ganska mycket så ska ta det lite lugnt nu tills tävlingen.

Men det går nog bra hon har bra hovkvalité.

Sitter fortfarande och funderar på de där med treatorn..

Röda eller Blåa... hm?? snälla säg vad ni tycker!! Det står mellan de färgerna.

Sen funderar jag på ifall jag ska slänga in en frågestund... :)

Vad tycker ni?

Vill ni ha en frågestund?

Nu ska jag gåå ska se ifall jag kan få fler foton från stöcke tävlingen för jag vet att fler fotade än Julia :)



jag undrar vars jag ska hänga den här för nu är det verkligen proppfullt!!!






» Elina

Jaaa!!! :D frågestund!!! :D

2010-07-05 » 20:05:31

ja frågestund ! :D

2010-07-05 » 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback