Gnatt

Skit ponnyn bockade av mig idag :P

haha men som vanligt slog jag mig inte föll på typ rygg och nacke. Inte för att det kanske är såå bra meen ^^, har typ skrapat upp nacken..

Sen bar det iväg till hippo för att bygga bana och spåna boxar haha jag tycker jag och Jessica var riktigt duktiga också hahaha!! :P

Banan är jättehård för att dressyrmupparna kom på den otroligt korkade iden att salta banan så det inte ska damma så mycket men om man saltar så blir ju banan stenhård speciellt om man vattnar den som de också har gjort!! Blir så irriterad!!

aja, nu måste jag soova om ni har tur hinner jag uppdatera innan jag far till tävlingarna imorn :)

Fortsätt fråga på frågestundeen!! ;D


 p.s Allt för personliga frågor raderar jag och kommer inte svara på :) d.s



Tur att du är sööt du din lilla skitponny<3





HAHAHAHHAHAH skiiitponny !!

2010-07-09 » 11:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback