I'm gonna take a walk with my baby

Morgon allihopa :)

planer för idag är att någon gån när jag orkar ta mig ut ur huset fara iväg till Tingis och take a walk med henne så hon får ha en sorts vilo dag och har ni tur kanske jag tar med mig kameran om jag orkar :)

Hmm... tror jag ska ta det igen för ingen verkade ju ha sett det men jag vill ha MYCKE komentarer nu på min film jag lagt ut ^^.

A jusste ja glömde ju berätta att jag bokade klipptid igår när vi var på stan så imorn klockan halv 2 ska jag klippa mig på hårizont :D

ÄNTLIGEN ska jag få bli av med massa äckligt slitet hår!!
Vet inte riktigt hur jag vill ha det än men jag ska väll kolla på lite bilder på datorn och ifall det är någon spec frisyr jag gillar så får jag väll ta med och visa bilder :)

Snodde 2 bilder från Manda från stan igår också hihi men nu ska jag gåå harebäst puss^^,









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback