Jaaa hur gick det ju med min "nyttiga fredag" då ^^,

Jag och Mandas SMS konversation ^^,

Manda: Haha:P btw hur går det med din nyttiga fredag? Läste att du bara skulle äta frukt och sånt.

Jag: Hihi, asså...Det råkade bli en halv kladdkaka och 3 glas päronsoda och lite chips men päron är ju som frukt även om det är i dricka form så det räknas ju?

Manda: HAHAHA:p ja det gör det absolut! Och Chips är ju gjort av potatis så det är ju också nyttigt ju.

Jag: Precis! Och det är ju...Eeehh... Ägg och vatten i kladdkaka det är ju nyttigt!

Manda: Ja precis , då har du ju haft en nyttig fredag! Bra jobbat!!

Jag: Jag vet jag är sååå duktig!!

Manda: Ja superduktig nya Anna skipper ju!!

Jag: Självklart! Jag menar eller Jillian i biggest loser du vet den där tränaren?

Manda: hahahah jaa! Kan inte jag få bli din första elev? Då lär du mig äta nyttigt och träna bra?

Jag: Självklart vi börjar med steg 1. Allt gott är nyttigt för det finns alltid något nyttigt i de!

Manda: Åh toppen! Då kan jag smälla i mig en chipspåse till va?

Jag: Japp, bara nyttigt med potatis du vet!

Manda: Du är en förebild för många unge tjejer Johanna!!

HAHAHAHAHAAH, klart att vi har rätt eller hur!! :D<3







BÄST!!






Det är ju så att chokladen, som förmodligen är i kladdkakan kommer från kakaoBÖNOR. Bönor är också nyttigt! ;)

2010-08-01 » 11:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback