Klippdag :D

Today is D day :D

håret ska bort! eller det ska klippas och bli snyggt :D


Man kan inte säga att jag har sovit gott precis -.- hade absolut ingenting att göra igår kväll så jag bestämde mig för att gå och lägga mig och då var klockan halv 10. sen mellan halv 10 och 20 i 2 låg jag vaken och vände och vred på mig och kunde inte sova -.-

Sen tror jag att jag somnade för jag började drömma om att vi hade krig på våran gata asså vi krigade mot varann för att rädda godis hahaha och sen helt plötsligt var vi på en jättestor färja med familjen och sen skulle morfar dansa disco dans :S hahaha som tur var så vaknade jag då :P

jaa ni hör ju hur min hjärna fungerar när jag inte kan kontrollera den haha heelt cp :P

aja, nu ska jag nog äte frukost och hoppa i duschen hare bäst pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback