lägga ut filmer?

Snaart ska vi fara ut till stallet :)

Har precis ätit lite pannkakor till lunch och det var verkligen supergott!! Pappa är bäst på att göra pannkakor!! :D

Tog nyss bort mitt skavsårs plåster från hälen... jag hade typ början till ett skavsår innan jag köpte mina klackisar och sen så när jag hade de så blev en skinflik lös så då drog jag bort den dum som jag var och sen fick jag typ en skavsårs blåsa och den gjorde ONT!! har haft hälen tejpad i 2 dagar och det blir bättre och bättre men det gör fortfarande ont och jag SKA ha mina skor imorn på stan så det blir verkligen att tejpa hälen då ^^,

onödigt inlägg igen jag vet :/

ska iaf försöka be pappa filma lite när jag rider idag så blir det typ som en videoblogg eller inte en videoblogg men en liten filmsnutt iallafall. Vi brukar ju alltid filma på tävlingar men den videokameran går inte att ladda in på datorn och det suger verkligen för annars hade jag laddat upp tävlingsfilmer men nu har pappa köpt en ny videokamera så vi hoppas att den går att ladda in på :)

skulle ni vilja det?

Att jag la upp lite tävlingsfilmer och sånt nu när vi har en sån filmkamera?


men nu ska jag gåå ska snart fara ha det bääst pusshejj<3

 i nordmaling på prisutdelningen :)






fiiiilmer !! :D

2010-07-26 » 14:29:07

Filmer vill vi se :D

2010-07-26 » 15:16:27

massor av filmer! :D:D:D:D

2010-07-26 » 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback