Mmm

Goodmorgon är verkligen jättetrött men ändå kan jag inte sova längre än till halv 9 jätteirriterande!!
Men men annars sover man ju bort hela dagen och det är ju inte braa.
Blir nog att fara ut till Tingis ikväll för det ska bli 27 grader varmt och då blir det för varmt att rida så då är det bättre att rida när det blivit svalare:)
Kommer typ ändå bara skritta och trava lite men ändå:)

Så fram tills jag åker till stallet blire nog att ligga på baksidan och sola lite grann eller kanske fara någonstans vi får see:)

ang. din komentar så undrar jag hur du menar med hennes frambens teknik? Hon använder ju fortfarande samma teknik men hon överhoppar sig inte lika mycket och det är ju bara bra..?

aja, men nu ska jag gåå puss vi höörs<3






Fin blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin :)?

2010-07-12 » 15:07:47

dom måste ju använda MER teknik när dom inte överhoppar sig lika mycket.. Superbra att hon kan tagga ner lite och vara lite mer marginell på hindrena, det tjänar man tid på ! ;)

2010-07-13 » 11:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback