Mys kväääll (a)

For ju iväg till nydala med Becca :)

Vi satt på en liten brygga vid vattnet och doppade fötterna i vattnet och åt chips och godis och pratade om allt från himmel och jord och sen fick vi sällskap av 4 st ankor ^^,

Så vi kastade chips åt de och förde vääldigt allvarliga disskussioner med dem:P

Det var jättemysigt!!

Tills det kom ett 10 tal måsar som började svärma över oss -.-'

Dumma måsar som ska förstöra allting!!

Så efter att ha jagat bort de så kunde vi fortsätta att ha mysigt :D

Ska försöka träffas mer nu och fara och göra saker typ fara och bada och såå :)

Det låter noog sjukt men jag har inte badat än i år :P
Haha, har bara inte haft tid eller ork att göra det men jag blev galet sugen på att bada idag för det var faktiskt varmt i vattnet :D

Aja, men nu måste jag gåå och soova har en låång rolig dag framför mig imorn:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback