Nu ska håret bort!!

Imorn när jag sa på stan har jag bestämt mig för att antingen klippa mig då eller boka klipptid för jag är så galet less på mitt långa slitna hemska hår!! :S

Mitt hår är förlångt, jätte slitet, platt och tråkigt och om jag inte har min lugg uppsnurrad i en hårklämma böjer den sig innåt och lägger sig över halva mitt ansikte...

INTE SNYGGT!!

Så nu blire att klippa av så mycket hår som behövs / jag törs och hoppas på att de kan fixa till min lugg så den inte är så tuuuung.

Aja, vi  får väll se hur detta slutar :)

Aja, nu ska vi se Wallander ha det bra pusshejj<3

 3D glasögon är kuuuuuuul :P





Hej hej!

Hur är det med dig?? :)

2010-07-20 » 19:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback