rubbebubberik

haha jaag har lite trååkigt just nu och försöker hitta på något och det är not det enklaste kan jag ju sägaa!!

har ödslat onödigt mycket med tid på att måla om naglarna med ett av nagellacken jag köpte i stockholm de lime gröna blev faktiskt coolt^^,

Funderar faktiskt på att fara ut och springa bara för att ha något att göra men... eeeehh... har inga bra springskor..

Kanske ska skriva en inköpslista på vad jag måste shoppa på tisdag när jag ska på staan med Manda :D<3

Blir väll typ nå sminkpenslar och och en fuktighets kräm till ansiktet för mig är slut för jag hoppas att alla vet att man ska ha en fuktighetskräm under foundationen!!! Foundationen fäster bättre och det är extra bra på vintern när man ofta får en torrhud och det är inte snyggt att vara typ flagnig i ansiktet :)

näe, nu ska jag fortsätta se på Jamie Oliver som är i stockholm på matresa haha han ska typ göra svenska klassiker men jag känner typ inte igen någonting^^,

aja vi höörs pusshejj<3

nu får ni ju ta och komentera lite grann trååkisaar :P pusshejj<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback