shopping ^^,

Hellu har nu kommit hem från en dag på stan eller jag har varit hemma ett tag men inte haft tillgång till datorn :)

Mötte iaf upp Manda utanför fd Subway och gick till Eurasia och åt kinabuffe lunch för 95 spänn och då inräknat dricka så det var grymt billigt och gott vare!!

Gick sedan runt på massa affärer och har idag köpt : 2 ögonskugge penslar , ögonskugga , 3 nagellack , body splash och ett halsband :)

hihi och sen hittade jag ett armband utanför Gina tricot som någon antagligen hade tappat och det var snyggt så det fick hoppa på min arm ^^,

Efter ett tag gick vi och fikade på Waynes sen blev en daim tårte bit med grädde och coca cola light mums!!

Kom på mig själv sen när jag började räkna vad allt kostade att jag idag sammanlagt har handlar för 585.50!!:O
det är verkligen farligt att gå på stan ^^,

Bilder på det jag köpt :



Body splash -Coconut Lime - H&M - 19.50



Ögonskugge penslar - Åhléns - 60 kr styck



Ögonskugga ISADORA - Åhléns - 95 kr




Halsband - Lindex - 99kr



Nagellack - Viva La Diva - Lindex - 50 kr



Nagellack - Depend - Lindex - 25 kr styck



Armbandet - Unknown - Unknown - Unknown.

sen plussar man ju på 95 spänn för lunch och 57 spänn för fikat ^^,

aja har ju iallafall pengar kvar :)

nu ska jag nog snart försöka redigera till filmen från igår när jag red så får vi se om det kommer upp något hääär

ha det bäst tills dess pusshejj<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback