Slut i huvudet!

Haha är verkligen totalt slut i huvudet!! Har jobbat en klockan 8 och slutade runt halv 4 och det var hur mycket folk som helst idag och man fick ju göra grejjer hela tiden. Baka nytt bröd, ställa fram nya munkar, ta ut grillade kycklingar ur grillen och märka upp och lägga i påsar, packa varor, köra mat vagnar m.m

Tiden gick snabbt men man känner verkligen nu hur trött i huvudet man är:P Allt bara snurrar ^^,

Förhoppningsvis ska vi snart äta en tidig middag är verkligen vrål hungrig trotts att jag åt för inte så länge sedan^^, Ska äta tacos till middag MUMS!!

Mamma ska ta min älskling idag:P Hon och Elins mamma Katharina ska fara och skritta hästarna hahahaha mamma kommer inte kunna gå efteråt såå otränad är hon:P så då man kan ju skratta åt henne i en vecka^^,

sitter också på att fundera på en grej....

Ifall jag kanske ska ha en sotrs "tävling" här på bloggen.. märker att ganska många har en sån tävling så jag tycker det skulle vara lite kul att ha en sån med.. vad tycker ni vill ni att jag ska ha en tävling?



Im in love with a fairytale<3





» Emma

tingeling är så sööt :]

2010-07-16 » 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback