snart till jobbet

Väckaren ringde klockan 6 och då vare ju bara att motvilligt studsa upp ur sängen och släpa sig till duschen -.-'

men nu börjar jag vakna till och känna mig som en männsika igen. Termometern ute visar redan på 20+ så det här kommer bli en varm dag!! Och så måste jag vara instängd i en butik typiskt!!

Sen så svar på din komentar så tycker jag att det är ganska stor skillnad på 1 tiondel och en sekund och nej det är inte för att jag fick en sämre/ bättre placering jag skrev "sopade banan" och jag var inte precis seriös heller.

"jag vann med en sekund före 2:an och det är ganska mycket men som tur är har jag en snabb och duktig ponny"
visst jag kunde ha skrivit så men nu hade jag lust att skriva "sopade banan" inte precis för att jag menade det som att "jag är bäst och alla andra suger"

alla som var med och tävlade var jätteduktiga men nu råkade jag bara vara lite bättre än de andra.

aja, nu måste jag gåå höörs pusshejj<3

Resultat i L:cn


Resultat i L:bn






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback