TAGAGAAAAAAAAAAAAATTAGATAGATAGA

Assssssssså saaaaaaaaataaaaaaaaan vad jag taggar till imorn nu!!:D

Bana på 17 hinder och nu MÅSTE jag rida som bara ***!!! Vad har jag att förlora!!?

Men det känns lite läskigt att hoppa ut från banan eftersom då hoppar man lite på gräs och Tingis har ju inga gräsbroddar... Så jag kommer typ trava i kurvorna för jag är verkligen liiivrädd för att gå omkull och hinderna är typ 70 så det går ju att trav hoppa ifall det skulle vara såå :)

Näe nu ska jag nog gå och lägga mig MÅSTE vara utvilad till imorn!!

NI MÅSTE ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!!!!!






Lycka till.

Du slipper iaf mig & Kex för vi strök oss, hahha

2010-07-10 » 20:27:38

Lycka till! :D

2010-07-10 » 21:05:11
» Nadja

Frågor till frågestunden:



Har du funderat på att byta bloggnamn? :) Till typ johannapersson.blogg.se eller så? :D



Hur många rosetter har du och Tingeling tillsammans? :)



Kan du inte börja videoblogga? :D Och kanske du kan filma när du är i stallet? :D



Är du aldrig med Vendela längre?



Hur höga hinder är det i LA för b/c/d-ponny och storhäst? :)



Har du nån gång ridit med ett kulbett? Hur var det isåfall?



Ha det bra och LYCKA TILL imorgon!!! :D

2010-07-10 » 21:29:56
» Nadja

Kom på en till fråga! :D



Har du en allroundsadel eller en för hopp och en för dressyr ? :)

2010-07-10 » 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback