Tomorrow

Planer inför imorn är väll att fara ut till Tingis och rida henne och sen hm... typ inge mer haha mina dagar är verkligen enformiga. Vakna , stallet, hem , dator , tv äta, sova.. näe måste ta tag i den här sista månaden vi har lov nu haha tänker inte äns börja fundera på målen jag gjorde upp innan sommaren haha man kan ju säga att det gick ju inte så bra :p

imorn har jag iallafall att bestämt att det ska bli nyttig fredag för jag ska köpa massa rolig frukt och göra fruktsallad :D Typ mango,vattenmelon,jordgubbar,hallon,clementiner m.m tror det kan bli riktigt mumsigt!!

näe nu ska jag gåå igen pussvihöörs<3


har kammat ner håret lite grann nu det är verkligen strävt av alla produkter vi kör osminkad osså :]<3






Plocka bort tvätten innan du fotar i bloggen, ha ha ha!!!

2010-07-30 » 18:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback