Underbaar<3

Läste ut Breaking dawn imorse ^^, den var ju bara såååå underbart super bäst!! :D Längtar VERKLIGEN tills filmerna kommer eftersom den sista boken kommer delas upp i 2 filmer :) Inte för jag fattar vars de ska dela den men ändå^^,

Lilla skrutt ponny var superfin idag! :D

Red först mot granhäcken men svängde av direkt till höger när man kom up från backen så jag red förbi kyrkogården och hem igen :) Det är en bra skritt runda som tog kanske 45 min och sen travade jag och galopperade lite på åkern :)

Hade inte tänkt galoppera från början men hon var så galet fin i traven att jag bara var tvungen att pröva och hon var jättefin i galoppen också!! :D Den var lugn,avslappnad och rytmisk :D

Men om det inte hade varit första gången på typ 1½vecka jag galopperade på henne så skulle jag ha krävt lite mera högburen nacke , lite mera rygg och bakben men hon var ändå superfin :D

Haha igår fick jag faktiskt semester:P från mitt 2-dagar-i-veckan-jobb och nu har jag 2 veckor utan 2-dagar-i-veckan-jobb :) HÄÄÄÄÄRLIGT!!

Fick min lön igår också :D Den är inte stor eftersom jag inte hunnit jobba så mycket den första månaden men det är ändå en löön :D

aja, nu ska jag gåå pouuss hejj<3


Gillaren här bilden^^,<3





hur mycket fick du i lön och hur mycket har du jobbar??? :D

2010-07-23 » 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback