Underbaar<3

Fick bilder av Jennie från lite blandade tävlingar så jag tänkte lägga upp de i ordning :)
(INGNORERA MITT ANSIKTE PÅ BILDERNA!!!! haha, ser alltid helt cp ut när jag rider :P )

Hippotävlingen i Februari





Hopptävlingen på hippo i maj



Dressyr tävlingen på SURF











Hihi jag tycker att det ser ut som om hon värsta ardener halsen + bogen här :P



Hopptävlingen på hippo Juli







Haha gaaaaleeeen:P





Vad tycker ni? Är hon inte underbart jättefin!! :D

Hon har verkligen blivit så fiin!! :D

Jag menar kolla bara skillnaden mellan den här bilden:



och den här bilden:



Ser ni skillnaden på bakdelen bogen och hals?

Hon har byggt mycket mera hals och bog muskler och hennes rumpa börjar bli rund och fin :D

Imorn ska jag och Elin gå en promenad med hästarna ner till vattnet och där ska vi ta bilder med min kamera så bered er på fina bilder imorn :D

Vad tycker ni? Har hon inte blivit fin ni som följt oss under tiden jag haft henne?:D






jaa shieet på dom där bilderna såg man verkligen skillnaden! :D

2010-07-13 » 21:47:30

har sagt det förut och jag säger det igen, grymt bra jobbat med henne ! :) <3

2010-07-13 » 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback