Vad vare jag sa!!!

Sa jag inte att det skulle regna idag sa jag inte det eller!!

Blir så less på det här regnet ska det aldrig SLUTA!!

Klockan ställdes på 10 över 9 för att gå ut en morgon prom med hunden för mamma jobbar och pappa och maja är i lycksele, och man var ju galet pigg då.....eller inte!

Inte blev det bättre när man märkte att det regnade ute och sen är ju hunden ännu mera morgon trött än vad jag är så att få honom peppad på att gå ut. Fick typ mer eller mindre släpa ut honom genom dörren och sen går han ju så otroligt lååångsamt att man för psykbryt!

haha, inte en bra morgon för mig alltså :P

men nu är jag torr och har fått i mig lite frukost så nu är jag på hyfsat bra humör igen :)

och hästarna är ju som vanligt utan täcke för att det är så varmt ute ändå men det är ju inte spec kallt regn, ska fara ut till stallet vid 12 tiden för hunden måste ha sällskap och få en promenad då för jag blir ju borta ett tag och då när mamma kommer hem går hon ut med honom :)

just nu Spotify hare bäst pusshejj<3

 hahhahaahha lätt min favvo bild med basse!! ahahahahahha<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback