VÄRLDENS BÄSTA!

Min ponny är bäst!

Hon var så fin så otroligt otroligt jättesuper fin i L:a debuten Derbyt!!

Skillnaden på min ridning också var enorm från mor igår nu RED jag hela tiden och vi klarade det!! :D

Vi kom runt hela banan!!!

Och vi hade noll fel på hinder!!


Men när vi kom ut till gräset stannade hon till och vägrade gå framåt och jag fick typ panik  och hon bara försökte snurra runt och springa tillbaka och precis när de skulle säga att jag var utesluten så hoppade hon så de han bara säga  "tyvär är du ute....eller vänta.. fortsätt" Så för det fick jag 9 tidsfel men tidsfel vem tusan bryr sig om tidsfel!! :D

Men sen när hon fattade att hon skulle hoppa här med for hon iväg som ett skott igen för satan så jättepigg och hypertaggad hon var!!

Trots att jag inte hade tänkt vända spec snävt gjorde vi det iallafall för hon var väldigt lättvänd idag faktiskt :D!!

Men jag bryr mig inte alls om det där lilla "till fryset" ute på gräset för vi var ju nolla på hinder!!

Och hade vi inte fått det hade vi snabbast tid och skulle ha vunnit men det spelar ingen roll för för mig är vi vinnare!!

Vi klarade hela banan och vi klarade alla hinder OCH vi kom till och med 3:A!!!!!!! :D

VI
fick en gul rosett och en POKAL!! :D<3
Sen fick vi ett supersnyggt brunt fleece täcke också:D

Men jag kan inte fatta det hon var så fin och vi klarade det!!

Underbar är vad hon är Underbar!!!!!!!!!!!

Har nog aldrig varit så glad förut någonsin över en placering men det var debuten och derbyt jättelång och svår bana och massa hinder och wow!!

Jag skulle kunna babbla på hur länge som helst över hur ETREMT DUKTIG OCH BÄST min ponny är för jag är verkligen överlycklig!!:D

Men nu är det ingen tävling på 3 veckor så nu ska hon få en häärlig skritt vecka och den börjar imorn :D












Hejsan :D

Jag kör veckans läsare på bloggen och det hade varit kul om du ville vara med :) Läs mer här: http://satilaryttaren.blogg.se/2010/july/veckans-lasare-d.html

2010-07-11 » 17:08:35

Grattis! :D

2010-07-11 » 17:12:01

Ni är världens bästa ! Så är det bara ! :') <3

2010-07-11 » 18:27:03

Grattis! :D Vad duktiga ni är :D

2010-07-11 » 18:50:14

Grattis!!! :D

2010-07-11 » 19:14:23

Grattis tjejen! Super bra jobbat! :D

2010-07-11 » 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback