You made me cold inside

Nomy - This heart of ice

är den låten jag lyssnar och sjunger till just nu den är bara så underbar haha låten altså inte min sångröst:P

Har nyss kommit hem från bion med familjen.

Shrek 4 var faktiskt bra :) Var ju rätt besviken på 3an sist men den här var bara braaa.
Sevärd!!

Svar på en fråga så maja är min lillsyrra ;)

Aja, en tråkig nyhet är att jag inte kommer kunna åka till rättvik för Gabbis måste jobba hela den veckan jag kunde komma :(

En rolig nyhet är att då blire tävling på SURF ändå.

Blir att bara hoppa på söndagen och då blire L:c och L:b+5 :)

Det blir nog braaa , så fort finaste fått nya fötter så ska on igång igen. Inte precis för att de tappar kondition på 1 ½ vecka men ändå ^^,

aja, nu ska jag fortsätta sjungaa ha det bääst pusshejj<3






verkligen supertråkigt :((

Känns skittrist för jag villl att duu ska komma hit ! :(

2010-07-20 » 10:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback