Bildbomb från stockholm :)

Har 37 bilder från stockholms resan och jag tänker lägga upp alla så ni som inte orkar titta kan ju bläddra förbi det här inlägget :)

Vaknade iallafall halv 11 och det var extreemt skönt att få sova länge!!:D
Så nu har man ätit frukost tittat lite på tv och packat upp resväskan och laddat över bilder och nu kommer bildbomben!!

FREDAG





















































LÖRDAG















SÖNDAG









STOCKHOLMS SHOPPING



T-shirt - JC-199kr
Scarf - HM- 68.50kr (mamma köpte åt mig)
Lösnaglar - Kicks - 150kr
BH- HM- 78.50kr
Nagellack-Åhléns-69 kr styck
Armband-Ur och Penn- 40 kr (REA)
Blåa tygskor - Skopunkten - 99kr
Linne - HM - 99kr
Klackisar- Skopunkten-  199kr
Jeans Jacka - Boutique Superise-199kr (mamma köpte åt mig)

Det var shoppingen i stockholm och alla bilder :)

Nu ska jag snart fara ut till Tingis så vi hörs efter det pusshejj<3







haha jag ser helt störd ut på typ alla bilder men aja!

sthlm var iaf awesome,det måste vi göra om<3

2010-06-14 » 16:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback