blir nordmaling :)

Det blir att åka till nordmaling ändå :) ska hoppa L:C och L:B blir perfeekt :) sen äre ju typ 2 veckor efter det div 2 laget i stöcke också :) då blir det väll L:c L:b L:c antar jaag :)

hoppas verkligen på att få fler 0:or i L:b nu för jag behöver 3 nollor till och sen får jag tävla L:A :)
Men kommer nog vänta lite med L:a ändå eftersom det ändå är första året men hoppas ändå på att kunna debutera i sommar :)

näe, nu tror jag att jag ska gå från datorn har typ suttit vid datorn jättttelänge (oki i en halvtimme men det känns läänge när man är tröött )

ska nog gå och lägga mig och dö i soffan :P imorn blir det en jobbig dag med att städa och packa och flytta :) men sen på kvällen blire att rida ut med Elin och Mio ska bli kuul :)

ha det bra pusshejj<3



En bild på Sandra och Sugar från tävlingen idaag :)






man behöver inte kvala LA :P

2010-06-07 » 18:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback