Booring

Nu har jag hunnit vara ute med hunden och pantat flaskor och städat mitt rum målat naglarna lime gröna med mitt nya nagellack och räknat ut en sak (A)

att sen jag fått Tingis har jag sammanlagt tävlat 12 klasser med henne och av de 12 så har jag 7 rosetter :D
Det är faktiskt riktigt bra ju! :D av de har jag 2 fyror 2 tvåor och 3 ettor :D

Faaast den ena ettan är från L:dn Clearound så då fick man en etta rosett ifall man gick felfritt :D

Jag hoppas verkligen att det fortsätter att gå lika bra som det gått hittills:D

Jag menar de 2 senaste tävlingarna ( vännes och nordmaling) så har jag blivit placerad i alla klasser och det är 5 klasser och jag har nollat alla :D

Imorn så ska maja ta lilla super ponnyn och jag ska jobba eftersom det är tisdag :)

Alltså mellan 8-3 jobbar jag och sen så vid 5 ska jag vara på grubbe för då ska vi åka in med Tingis och Mio :)
Maja ska rida Tingis och jag ska hålla "lektion" för Elin och Mio :)

Så just nu sitter jag klurar ut övningar som jag ska plåga Elin med (A) hihi aja men nu ska jag gåå pusshejj<3

 hihi, nu hänger det 2 rosetter till där och gissa vilka färger de är (A)<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback