Bräääänd

usch mitt ansikte gör ooooont!! nästa gång så ska jag smörja in mig med en hel flaska solskydd för det är inte snyggt att vara bränd :P

Vaknade till vid 9 av att mamma kom in och väckte mig för att äte frukost ute på altanen :) Basse låg i gräset också och knaprade på ett ben :)

Men jag kände att det var lika bra att gå in för annars kommer mitt ansikte bli ännu rödare än vad det redan är :S

Snart ska jag och mamma iväg börja skura ur boxen och packa alla grejjer eftersom vi flyttar Tingis idaaag :D
ska bli sååå roligt!! :) i hagen hon ska få gå nu i innan vi släpper ihop de på betet finns det tydligen massa gräs i så det blir nog bra eftersom vi kommer ha svårt att kunna utfodra henne som vanligt eftersom de som har hästarna där utfodrar sina egna hästar :) men men sen när de kommer ut på betet behöver de ju inge hö :)

men nu ska vi snart fara hejdåå :)

 utanför fönstret just nu :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback