Buuuus i skogen ^^, (Bildbooomb!!)

Jobbade ju som sagt idag mellan 11 och 2 och sen blev det att direkt fara ut till stallet :) Med sig hade man fika eftersom vi skulle rida till baggböle och fika^^,

Eftersom jag ville inte rida heelt barbacka eftersom det var så långt plockade jag bara av stigläderna på sadeln och det kändes ändå som att rida barbacka :) Sen tog jag hacket med ett tränsbett under så man kunde plocka bort bettet sen så hon fick äta medans vi fikade :)

Det var riktigt mysigt och vi var borta i ca 2 timmar och vi skrittade heela tiden :) Även om det gick långsamt var det kul :)

Sedan så hade vi ju oturen att vårat bord vi satt vid var i skuggan och att det var huuuur mycket flugor som helst där fast det verkade inte bekymra hästarna så mycket det var väll mäst vi som tyckte det var jobbigt :)

 Men sen blev det ju lite bus påvägen hem också ^^,


Elin hade med sig kamera också så nu kommer en bildboomb :)












kuuul hade vi iallfall!! :)

Imorn blire lite mer serriöös ridning på åkern blir nog att rida på pelhamet ^^, aja nu tycker jag ni ska komentera mycket ha det bra pusshejj<3








» janni

VAFAN äre grogg i läskflaskan? ;) höhö

2010-06-26 » 21:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback