Så där kan ju en rubrik se ut när man inte kommer på något ^^,

Har inte precis sovit bra inatt. Tror jag vaknade klockan 3 och sen låg jag och tänkte och började sjunga i mitt huvud och då gick det inte alls bra att somna om. Så i ett försök att inte tänka på något så ansträngde jag mig så mycket att jag började tänka på att inte tänka på något och då började jag tänka på Tingis och att hon inte skulle få i sig tillräckligt med mat i den där munkorgen -.-  haha, oj vad konstigt jag skrev hihi ^^,

Iallafall blir det ju frilufs dag idag på skolan -.- ska typ bara vara massa vatten lekar och jag har inte precis världens största lust att bli blöt -.-

Sen blire buss till Grubbe och rida Tingis :) som jag sa igår så blir det väll att fara ut och skritta först och sen rida på ängen :)

Och sen så idag måste jag ju packa också!! :D

Vi åker ju till stockholm på fredag!! :D

Det ska bli så gaaaalet kuul!! Jag och Manda och min mamma och mandas mamma!

Faast jag och Manda har ett eget hotellrum och vi kommer gå runt på stan själv och gissa vilka 2 som kommer gå vilse :P
Jag tror inte heller det spelar så stor roll ifall vi får en karta för jag kan inte läsa kartor ^^,
Sist vi hade orgentering så satte jag kartan uppochner och sprang åt fel håll hihi ^^,

näe, nu måste jag gå vi hörs senare pusshejj<3


Man måste ju antagligen gå på grönan också!!!!






sv: HAHAHHAA garvar fortfarande!! klockren kommentar ;))



Johanna får åka till huvudstaden, wiie :D

2010-06-09 » 08:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback