Friends<3

Nu har jag legat och sett på vänner sen mitt på dagen men det är ju bara såååå bra!! :D

Har värsta vänner rycket och ser på vänner hela tiden :)

Imorn ska jag nog fara ut till Tingis ganska tidigt :) Tänkte rida på åkern ett tag och jobba med i traven :) som ökningar och minskningar och lite sidförande rörelser :)

aja, men funderar snart på att gå och lägga mig faktiskt :P

haha, jag fattar inte vad det är med mig!! Jag har sommarlov jag borde ju typ vara vaken till 2 och sova till 12 :P

haha, jag går typ och lägger mig halv 10 och vaknar 8 :P

hm.. måste bli ändring på det :P

aja, nu ska jag fortsätta nörda vänner ha det bra pusshejj<3






Hoppas du har haft en bra vecka :D

Kramar :)

Glöm inte att kika in i min blogg :D

2010-06-20 » 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback