Godmorning sunshine ^^,

Undra om inte vi var i stallet på grubbe förlänge igår :P Eftersom jag började drömma om att jag skulle rida ut själv till granhäcken (TACK!!) och att jag red runt där på fotbollsplanen och sen skulle jag rida hen igen och sen red jag ju självklart vilse bland alla hus och det slutade med att jag kom tillbaka till villanäs att jag kom ut ur villanäs skogen:P haha man kan verkligen drömma konstiga drömmar ibland :P

Sen var jag ju bara tvungen att så fort jag vaknade skicka iväg ett sms till Elin och fråga ifall Tingis lever och ifall hon ätit något :)

Men mamma hade redan varit snabbare så jag fick nyss ett sms från mamma där det stod att Tingis verkade må bra och hon hade ätit upp sitt hö och att de tagit av henne täcket och bytt munkorg på henne till våran med ett mindre hål :) jag kommer nog säga munkorg nu för det är mycket lättare att säga en betesreglerare:)

iallafall så ska jag väll försöka vakna och kanske lägga mig i solen ock försöka få lite färg innan jag tar en buss ut till Tingis :) Maja ar ju lektion på hippo idag så jag ska bara ut dit och kolla så hon mår bra och pussa på henne :)
självklart följer kameran med ni måste ju få se vars hon bor!! :D

aja, nu ska jag snart gå och äta frukost vi hörs lite senare pusshejj<3


bild från klubbtävlingen på hippo :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback